29. Març 2024

COMUNICAT DEL ‘NOU MOVIMENT CIUTADÀ PER CAMBRILS’ INSTA A QUE ES FACI “AUTÈNTICA POLÍTICA’

El Nou Moviment Ciutadà per Cambrils (NMC) és un partit de tipus municipalista on totes les cambrilenques i cambrilencs hi tenen cabuda sense fer cap tipus de diferència, i que amb sis anys d’existència s’ha convertit en el principal partit polític a l’oposició a l’Ajuntament de Cambrils. Un millor govern per Cambrils és doncs el nostre compromís directe amb els electors i ciutadans en general als quals ens dirigim.

No obstant el dit, és obvi que durant els darrers anys Catalunya ha viscut immersa en el procés històric conegut com a “Procés cap a la Independència”, a causa del qual molts dels nostres habitants s’han hagut de situar a favor o en contra d’aquesta proposta.

En aquest context, el Nou Moviment Ciutadà (NMC), en tot moment, ha volgut fer prevaler un posicionament de seny i moderació, respectant a la vegada la diversitat ideològica pel que respecta a la qüestió concreta dels seus militants i simpatitzants; i és per aquest mateix motiu que no ha aplicat cap disciplina de vot única i ha encoratjat la llibertat de consciència individual dels seus membres.

Malgrat això, avui hem arribat a un punt que la situació s’ha accelerat amb fets del tot insòlits pel qual ens hem decidit a manifestar el següent:

Denunciem els episodis de violència innecessaris que s’han viscut darrerament i els que puguin succeir en el futur;

Demanem que s’imposin en qualsevol cas els principis democràtics i de dret públic europeu i internacional que són qui millor poden assegurar els drets fonamentals de les persones en concret;

Exigim que els nostres governants facin “autèntica política” i es posin a negociar solucions plausibles als problemes reals dels ciutadans, el qual representa des de sempre la seva missió i principal raó de ser;

Finalment, també demanem que aquesta reacció per part dels portaveus de les parts directes implicades sigui com més aviat millor (“no es pot perdre ni un sol minut per fer política i intentar solucionar el greu problema que tenim!”) per tal d’evitar danys majors en les pròximes hores i dies.

Quins partits governaran a Tarragona?